slut på ledighetnen :(

3 veckor har gått förbannat fort, för i morgon är det dags att krypa i uniformen och befinna sej på restaurang smak på selma spa + igen. och jag längtar inte det minsta utan känner snarare nån form av ångest.
nåja hoppas veckan går fort så jag får träffa min berglund och börja göra ett hem av lägenheten. just nu har vi den mest som övernattningslokal/garderob och har inte vart här många timmar samtidigt. så nu får det vara nog, nu får det bli änrding baske mej.
mina 3 veckors ledigt/semester har gått i alkoholens tecken kan man lugnt säga. först midsommar, sen peace and löve som ver en fyra dagar lång berusniing. och nu i helgen var det 50+50års kalas med hela tjocka släkten, fri bar och livsfarligt att säga nej tack. men bra kul var det denhär ledigheten, men fort har det gått, alldeles alldeles för fort.
nä dethär håller inte, bäst jag lagar till en sista gormémåltid innan det blir dags för fil en vecka. fan va synd det är om mej som ska jobba i morgon, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0