lite uppdatering kanske

det är helt otroligt va fullkomligt oduglig jag är på att hålla denna bloggjävel i rullning. skämmes nilsson!
nåja, vi har flyttat ut ur underbara lägenheten i sunne och in i en helt okej lägenhet i örebro. lägenheten och att få sova breve min kille varje natt är faktiskt det enda jag saknar med sunne,på riktigt. och då spelar det ju inte så stor roll att den nya lyan har lite skavanker. den har trotsallt potential till att bli mysig. nej det här blir nog bra tror jag allt.

magnus åkte på jobb i morse och på onsdag är det min tur att åka. detta innebär tyvärr att vi inte kommer ses på 11 dagar, men vi har klarat värre och det går nog fort. får jag innerligt hoppas.

jag har lunchat med min bästis idag, helt galet att vi bor i samma stad. och ikväll blir det glass och te precis som förr i tiden. ja gillört som fan.
nu känner jag inte riktigt att jag har så mycke mer att säga så på återsende gott folk.

det känns bra nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jamen det är ju det som är så himla fint med oss tycker jag. Att vi älskar och hatar och slåss och spottas...eller nåt ;) Det ska hur som helst bli SÅ sjukt roligt!

2009-06-08 @ 18:59:38
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Karin

Klart det kommer bli skitbra med allt! Håller alla mina tummar för att ni ska trivas..!Kram!

2009-06-24 @ 09:32:00
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0