2 veckor kvar !

jaha, då var det måndag och två veckor kvar till flytt. det känns bra som fan, och samtidigt lite ångestfyllt på nåt vis. men detdär kommer lösa sej som min fina vän sa.
helgen spenderades i hällefors i alkoholens tecken. var bestämd hela dagen på att klockan tolv skulle jag sluta dricka då jag skulle jobba på söndag. jo tjena, 23.56 (en flaska rosä och en grogg senare) kom jag på att shit jag måste gå till baren. själv trodde jag att jag bara hade köpt en öl där. men det visade sej att berglund köpt två och att jag blivit bjuden på minst en till(efter tolv). heja nilsson! karaktären är på topp.
jag har funderat lite och det enda vettiga verkar väl vara att skylla mitt dåliga sprit/ölsinne på arvet. det känns åtminstone bättre så :)

kan det sluta regna nån jävla gång? jag ska faktiskt cykla till jobbet sen. efter jag uträttat två telefonärenden som magnus skrivit lapp om och satt på datorn.
tur att jag har magnus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0