helt underbart fantastiskt

jag har en längre tid gått och haft ångest över hur jag ska göra med jobb och sånt när vi flyttar. jag har varit så lat och dum och bara dragit ut på allt och faktiskt inte sökt nåt. efter diverse diskussioner med chefer och dyligt kom vi fram till att jag ska jobba kvar på spa tillsvidare. jag fick ett varannanvecka schema och blev glad. ganska snart insåg jag att jag inte alls skulle bli så glad och ville byta veckor. efter mycke om och men och pyssel har nu min bästa chef gjort om hela schemat, för min skull. en stor sten har släppt och ångesten börjar släppa. nu behöver jag inte tänka så mycke på ett tag. nu får jag jobba med dom som jag tycker så fantastikt mycke om.
jag älskar att få som jag vill <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh hon är fantastisk den där Cecilia! Härligt för dig!

2009-05-22 @ 11:18:14
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0